اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۶۳۱۱

روابط عمومی : دهه کرامت یاد آور تمام خوبی هاست

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ , بازدید: ۳۱۸۲
همکار محترم فرا رسیدن دهه کرامت را به شما تبریک عرض می نماییم

دهه اول ذی القعده، که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است، ایام بسیار مبارک و پر برکتی است که در آن به واسطه میلاد انوار الهی، عرش شکوفه باران است و فضا آکنده از عطر حضور ملائک مقربی است که زانوی ادب بر زمین نهاده اند.

دهه کرامت سرشار از معانی، ارزش ها و مفاهیم پرمعنا، سازنده و ارزشمند الهی انسانی و یادآور تمام خوبی‌ها، ارزش ها و کمالات انسانی است.

این دهه فرصت مغتنمی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت به ویژه فرهنگ فاطمی و رضوی است تا با بهره مندی از دریای خروشان آموزه های قرآنی، زمینه آشنائی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ اهل بیت به ویژه امام هشتم شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و بانوی دو عالم حضرت فاطمه معصومه (س) فراهم گردد.

فرارسیدن اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه نورانی کرامت را به تمامی رهپویان طریق پرافتخار عصمت و طهارت و دوستداران و پیروان راستین ائمه معصومین و شما همکاران عزیز تبریک و تهنیت گفته ،امیدواریم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجاتبخش انبیاء الهی را بر همه ما مسلمانان ارزانی فرماید.

 

روابط عمومی اتحادیه  

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016